småbloggare

Tänkte berätta om en till småbloggare.. Cassj som hon är känd för, också kallad för Blondie som många kallar henne.
Har hon en ny kille igen? hade hon inte J,J och nu G? och ja jag vet hur hon och hennes kompis Roshin var förut eftersom jag vet vilka dom var riktigt kaxiga typer var dom, hon själv erkänner att hon vart en Bitch och att hon aldrig kommer vara det och att hon bara strulade runt förr och nu har hon ett seriöst förhållande men hur ska det gå för blondie med det här förhållandet kommer hon att klara det eller sumpa det?! men hennes förra med J höll ganska länge men hon säger att hon inte älskade honom så det här blir det Första seriösa förhållandet med någon som hon älskar?! eller vad tycker ni.. Från att vara bitchig,fjortis och player så har du blivit lite bättre men vad vet jag?! som inte känner dej men jag vet att du var en bitch,player och fjortis.. Sumpa inte ditt förhållande nu annars måste du nog gå tillbaks till strulandet ''playeriet''



(tryck på bilden för att komma till bloggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0