småbloggaren

Tjejen som missbrukar sina läppar med Rosa läppstift, hon har typ Dessie som förebild och hon är otroligt fjortis enligt oss! vi har våra åsikter och ni era, vi säger bara vad vi tycker! men erkänn lite att tjejen missbrukar Rosa läppstift nästan mer än vad Dessie gör, och försöker Nora bli vän med Dessie, sorry kisen men Dessie läser inte din blogg och kommer aldrig vilja bli din vän heller! hon tjatar ju om att hon inte har så många läsare,här får hon ju en länkning utav oss och lite mer besökare,om ens någon vill klicka på bilden! och hennes inlägg om ''Kan man kalla mig blond tro?'' haha vadå blond? inte ens i närheten tjejen... Har har ni en liten småbloggare som ni kan spana in...


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Men gud! Hon härmar ju bara Kissie och alla de dära... Usch, lönt att starta blogg om man bara ska härma någon annan.

2009-08-08 @ 00:47:21
URL: http://wemakeittogether.devote.se/
Postat av: Nora

men ursäkta? Jag härmar fan ingen.. rosa läppstift är en fin detalj, men dessie har gjort det till en fjortisgrej nu tydligen.. OCh vem fan har sagt att jag vill bli vän med henne? Jag skriver kanske snällt om henne på min blogg för att jag inte direkt hatar henne? HAr inget emot henne liksom.

2009-09-13 @ 23:06:59
URL: http://norasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0