piiiiinsamt!

(Dessie) : hej det är den stora *snygga* bloggaren ''som är wannabe Kissie här!!''
(vi): hej asså vi bara älskar din blogg *host*
(Dessie) : Det är klart ni gör små stalkers
(vi): alltså min kille gillar dina upppushade bröst synd att dom inte är så stora på riktigt,han blir ju bara besviken! synd för dig och tur för mig som har riktiga stora boobs och jag behöver inte trycka upp dom!
(Dessie) : mina bröst är naturliga och du är äcklig
(vi) : ja du är äcklig?
(Dessie) : Sluta ringa mig har ni inget liv eller?????        *:@* * AAARG*
(vi) : Klart vi har ett liv annars skulle vi inte sitta och bomba din mobil?
(Dessie) : i know you love me!!!
(vi) : We know we hate you
(Dessie) : jag vet att ni älskar mig annars skulle ni inte sitta och ringa mig
(vi) : och du har inget liv som sitter och svarar och tror att du är så jävla snygg och bäst, det ända vi gör gumman är att terra din mobil satt du blir irriterad the only thing! and we are the ONE&ONLYS, du är the ONE&LOOSER
(Dessie) : Jag är en hora hejdå!!

*KLIIICK* - Oj hon började visst gråta pinsamtpinsamt Dessie! Skulle hon säga Höna eller råkade hon säga Hora? eller skulle hon säga att hon har en Potatis Näsa?

Tro oss vi har ett liv, men vem sitter inte och busringer henne och irriterar henne?


Kommentarer
Postat av: a

2009-08-07 @ 21:04:25
Postat av: audrey

hahahahhah bäst(y)

2009-08-07 @ 21:05:06
Postat av: melissa

förlåt men, ganska onödigt att ringa henne -.- Jag läser aldrig hennes blogg och är inget fan av henne men man kan väl låta henne va..

2009-08-08 @ 16:47:46
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Janette

Hahahahahahahha

2009-08-08 @ 21:45:38
URL: http://jenjanette.blogg.se/
Postat av: Julia

bra gjort!!! jag läser hennes blogg för att ha någonting att skratta åt för hon är en himla fjortis!!!

2009-08-10 @ 12:16:57
URL: http://twobestfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0