Kissie och Dessie..



Källa:Dessie

Ja, såhär står det: ''Beställde hem den nya koftan som kommit in i ljus-rosa! I love it! Alla andra som köper den är så wannabe mig, och tror inte ni också att den fula ankungen(Kissie, som hon syftar på) också kommer att köpa den här nu..? SUCK hon älskar min stil..'' Lilla Desirée, din iqbefriade potatis, Kissie har faktiskt den här tröjan och hade den långt före dig! och jag har också en sån här, så Dessie du är wannabe mig! Stackars lilla flicka som inte vet någonting.


Här är då Kissie och hennes tröja som är en liknande variant som också är från Gina Tricot! Dessie kanske syftade på att Kissie skulle köpa en Ljus-rosa, men jag tror inte att hon syftade på det!



Kommentarer
Postat av: Nora

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH omg. Det där är inte ens samma kofta för det första och för det andra kom den här rosa ''dessiekoftan'' ut typ i augusti så ehm, FAIL ;)

2009-09-13 @ 23:15:24
URL: http://norasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0